Do tazzi d'acquaesportatu à i paesi stranieri anu da passà diverse teste è certificazioni?
Risposta: Dipende da e esigenze regiunale. Micca tutte e regioni necessitanu tazzi d'acqua per esse pruvati è certificati.
Certi amichi s'opponenu certamente à sta risposta, ma hè veramente u casu. Ùn parlemu micca di a laxità di u cuntrollu di certi paesi in via di sviluppu nantu à a prova di tazza d'acqua. Ancu certi paesi sviluppati ùn anu micca bisognu di tutti i tipi di teste è certificazioni. I diversi tazzi d'acqua chì pruduciamu sò principalmente esportati in Europa, America, Australia, Giappone è Corea di u Sud. In modu logicu, sta regione hà i requisiti di certificazione di produttu più stretti in u mondu. Questu hè veramente u casu, ma ci sò ancu parechji paesi in queste regioni. Quandu compra merchenzie, ùn ci hè micca bisognu chì a fabbrica emette diverse certificazioni di prova.
U Giappone è a Corea di u Sud sò definitivamente necessarii. Sempre chì i prudutti esportati in Giappone rispondenu à i normi di teste indipendenti richiesti da u Giappone è sò certificati da una urganizazione autoritaria, ùn ci saranu micca altri prublemi è ponu esse esportati senza problemi. A Corea di u Sud ùn pò micca fà questu. Ancu s'ellu risponde à i requisiti di prova di a Corea di u Sud per l'impurtazioni di prudutti, serà ispezionatu in modu aleatoriu è spessu scontru teste chì supera i standard stabiliti da elli. Dunque, a Corea di u Sud hè relativamente stretta quandu si tratta di teste di esportazione.
Certi pirsuni dicenu chì i Stati Uniti sò ancu assai stretti. Iè, ma sicondu i diversi mercati in i Stati Uniti, micca tutti i prudutti esportati à i Stati Uniti necessitanu teste è certificazione. I paesi simili includenu l'Australia, a Francia, etc. Esportamu in questi paesi ogni annu, ma micca tutti i clienti ci anu bisognu di furnisce testi è certificazioni.
Tuttavia, ùn furnisce micca teste è certificazioni ùn significa micca chì a qualità di i prudutti richiesti da questi paesi hè diminuitu. Per l'imprese orientate à l'esportazione, in particulare e fabbriche d'esportazione chì producenu tazzi d'acqua, devenu seguità strettamente i requisiti di a cumpagnia per u mercatu, è deve avè a determinazione di implementà a qualità prima. , ùn pigliate micca chance è pensate chì se ùn avete micca bisognu di teste è certificazioni, pudete rilassate i requisiti di qualità.
Indipendentemente da chì a prova è a certificazione sò richieste, a produzzione deve esse in cunfurmità cù i normi, perchè ancu chì a prova è a certificazione ùn sò micca richiesti prima di lascià u portu, parechji paesi verificaranu aleatoriamente i prudutti chì ùn sò micca stati pruvati è certificati dopu l'arrivu. Una volta chì i prublemi sò truvati, pruvucarà I perditi sò enormi, è certi sò ancu incommensurable.
Postu tempu: Apr-02-2024