I termos domestici scontranu sanzioni anti-dumping?

I termos domestici scontranu sanzioni anti-dumping

termos
Nta l'ultimi anni, i tazzi termos domestichi anu guadagnatu una larga ricunniscenza in u mercatu internaziunale per a so qualità eccellente, i prezzi ragiunate è i disinni innovatori. In particulare in i paesi sviluppati cum'è l'Europa è i Stati Uniti, cù a popularisazione di stili di vita sani è l'aumentu di l'esporti outdoor, a dumanda di tazzi termos cuntinueghja à cresce. Cum'è a pruvincia cù e cumpagnie più termos in u mo paese, a pruvincia di Zhejiang hè sempre stata in prima linea di u so vulume d'esportazione. Frà elli, Jinhua City hà più di 1,300 cumpagnie di produzzione è di vendita di tazze termo. I prudutti sò esportati oltremare è sò assai amati da i cunsumatori.

U mercatu di u cummerciu esteru hè un canale impurtante per l'esportazione di tazzi termos domestichi. U mercatu tradiziunale di u cummerciu esteru hè centru in Europa, America è i paesi sviluppati. Questi mercati anu una forte putenza di cunsumu è anu esigenze elevate per a qualità di u produttu è u disignu. Cù a ricuperazione graduali di l'attività cummerciale glubale, a dumanda di tazzi termos in Europa è in i Stati Uniti hà ancu aumentatu, furnisce un spaziu di mercatu largu per l'esportazione di tazzi termos domestichi. In ogni casu, à u stessu tempu, u mercatu di u cummerciu esteru hè ancu affruntatu assai sfide, cum'è e barriere tariffarie, u prutezzione di u cummerciu, etc.

 

A situazione attuale di e tazze termos domestiche incontranu sanzioni anti-dumping
Nta l'ultimi anni, cum'è a cumpetitività di e tazze termos prudutte in u mercatu internaziunale hà cuntinuatu à aumentà, certi paesi anu cuminciatu à piglià misure anti-dumping per salvaguardà l'interessi di e so industrie. À mezu à elli, i Stati Uniti, l'India, u Brasile è altri paesi anu realizatu investigazioni anti-dumping nantu à tazzi termos pruduciuti in casa è impostu alti dazi anti-dumping. Queste misure anu senza dubbitu pusatu una grande pressione annantu à l'esportazione di tazzi termos pruduciuti in u paese, è l'imprese sò affruntate risichi cum'è l'aumentu di i costi è a diminuzione di a cumpetitività di u mercatu.

Pianu d'esportazione di u cummerciu di riesportazione di u terzu paese
Per fà fronte à e sfide purtate da e sanzioni anti-dumping, l'imprese domestiche di tazze di termos ponu aduttà u pianu di l'esportazione di u cummerciu di reexport di u terzu paese. Sta suluzione evita direttamente affruntà i dazi anti-dumping esportendu prudutti à i mercati di destinazione attraversu altri paesi. In particulare, l'imprese ponu sceglie di stabilisce relazioni di cooperazione cù paesi cum'è l'Asia Sudueste, esportà i prudutti in questi paesi prima, è dopu esportà i prudutti à i mercati di destinazione da questi paesi. Stu metudu pò aggira in modu efficace e barriere tariffarie, riduce i costi di esportazione di l'imprese, è migliurà a competitività di u mercatu di i prudutti.

Quandu implementanu un pianu di cummerciale di riesportazione di u terzu paese, l'imprese anu bisognu di attentu à i seguenti punti:

Sceglite un terzu paese adattatu: L'imprese deve sceglie un paese chì hà boni relazioni cummerciale cù a Cina è u mercatu di destinazione cum'è un terzu paese. Questi paesi duveranu avè un ambiente puliticu stabile, una bona infrastruttura è canali logistichi convenienti per assicurà chì i prudutti ponu entre in u mercatu di destinazione.
Capisce i bisogni è i rigulamenti di u mercatu di destinazione: Prima di entre in u mercatu di destinazione, l'imprese anu da capisce cumplettamente i bisogni è i rigulamenti di u mercatu, cumpresi i normi di qualità di u produttu, i requisiti di certificazione, i tassi di tariffu, etc. riduce i risichi di l'esportazione.
Stabbilisce relazioni di cooperazione cù l'imprese di u terzu paese: L'imprese duveranu attivamente stabilisce relazioni di cooperazione cù l'imprese di u terzu paese, cumpresi i pruduttori, i distributori, l'imprese di logistica, etc. Queste cumpagnie furnisceranu un supportu cumpletu à l'imprese per assicurà chì i prudutti ponu entre in u mercatu di destinazione.
Cumplete cù e lege è i regulamenti pertinenti: quandu implementanu i piani di cummerciu di riesportazione di u paese terzu, l'imprese duveranu rispettà e leggi è regulamenti pertinenti, cumprese e regule di u cummerciu internaziunale, a prutezzione di a pruprietà intellettuale, etc. Questu aiuterà l'imprese à stabilisce una bona maghjina internaziunale è riduce a lege. risichi.

 


Tempu di post: Aug-15-2024