1. Baking soda. I tacchi di tè sò stati dipositati per un bellu pezzu è ùn sò micca faciuli di pulizziari. Puderete imbulighjate in l'acitu di risu caldu o in bicarbonato di soda per un ghjornu è a notte, è poi spazzola cù un spazzole di denti per pulisce facilmente. Semu devi esse nutatu chì sè vo site cù una pignatta d'argilla viola, ùn avete micca bisognu di pulizziari cusì. A teapot stessu hà pori, è i minerali in e macchie di tè ponu esse assorbiti da questi pori, chì ponu mantene a pignata è ùn pruvucarà micca sustanzi dannusu à "correre" in u tè è esse assorbiti da u corpu umanu.
2. Dentifrice. Dopu à sbattà per troppu longu, assai set di tè seranu marroni, chì ùn ponu micca lavatu cù acqua pulita. À questu tempu, pudete sprime una piccula quantità di pasta di denti nantu à u set di tè, è appricà a pasta di denti uniformemente nantu à a superficia di u set di tè cù e vostre mani o cuttuni. Dopu à circa un minutu, lavate i set di tè cù l'acqua di novu, perchè e macchie di tè nantu à i set di tè ponu esse facilmente puliti. A pulizia cù a pasta di denti hè cunvene è ùn dannu micca u set di tè o ferite e mani. Hè còmuda è simplice. L'amatori di tè ponu pruvà.
3. Acitu. Versate un pocu di l'acitu in u bollitore è fregate delicatamente cù una spazzola suave. Aduprate l'acitu per cuntattà cumplettamente a scala. Se ci hè sempre stubbornness, pudete versà un pocu di acqua calda è cuntinuà a scrubbing. Dopu chì a scala sparisce cumplettamente, lavate cù acqua pulita.
U cumpunente principalu di a scala hè u carbonate di calcium, perchè hè insoluble in acqua, per quessa, si ferma à u muru di a buttiglia. Ci hè l'acidu acìticu in l'acitu, chì pò reagisce cù u carbonate di calcium per furmà un sali soluble in acqua, perchè pò esse lavatu. .
4. Pelli di patata. A manera più faciule di caccià e macchie di tè da a buccia di patata hè di utilizà a buccia di patata per aiutà. Mettite a pelle di patata in una tazza di tè, poi mette in acqua fogera, copre, lasciate per 5-10 minuti, è poi scuzzulate un pocu volte per sguassà e macchie di tè. Ci hè u amidu in patate, è questi amidon anu un forte putere di respirazione, cusì hè faciule per sguassà a terra in a tazza.
5. Buccia di limone. E macchie di tè è di l'acqua nantu à a porcellana ponu esse eliminate per chjappà a buccia di limonu spremita è una piccula tazza d'acqua calda in u vasu è immergendu da 4 à 5 ore. S'ellu hè una caffettiera, pudete chjappà e fette di limonu in un pappu è mette nantu à a cima di a cafetera, è riempia cù l'acqua. Foglia u limonu in u listessu modu cum'è u caffè, è lasciate gocce in a pignatta sottu finu à chì l'acqua gialla chì sguassate da a caffettiera.
Tempu di Postu: Mar-20-2023