Cumu identificà "tazza d'acqua velenosa"?
Ùn parleraghju micca assai di l'identificazione prufessiunale, ma parlemu di cumu pudemu identificà a "tazza d'acqua velenosa" per l'osservazione, u cuntattu è l'odore.
U primu hè l'osservazione,
"Tazze d'acqua avvelenata" sò generalmente relativamente ruvida in u travagliu, cù un trattamentu di dettagliu poveru è difetti evidenti in u materiale. Per esempiu: Verificate a tazza d'acqua in acciaio inox per vede s'ellu ci hè una pintura residuale nantu à a bocca di a tazza, s'ellu ci hè un neru in u cisterna internu, soprattuttu s'ellu ci sò segni evidenti di ruggine nantu à a saldatura di u metale in acciaio inox. cuciture. I tazzi d'acqua di plastica deve esse inspeccionati attraversu a luce per vede s'ellu ci sò impurità evidenti. Parlemu specificamente di tazzi d'acqua di vetru è tazzi d'acqua di ceramica. I tazzi d'acqua fatti di sti dui materiali necessitanu una coccia à alta temperatura. In un ambiente longu à alta temperatura, i sustanzi nocivi seranu eliminati è evaporati, in particulare tazzi d'acqua di vetru, ancu s'ellu sò rumore in u mercatu. Si dice chì certi bicchieri di bicchieri di vetru sò fatti di materiali riciclati, chì sò malsani è insicure per l'usu, etc. U vetru stessu hè un materiale riciclabile, è ùn ci hè quasi nisuna differenza trà materiali riciclati è materiali novi in ambienti di produzzione à alta temperatura.
Ancu u vetru "tazza d'acqua tossica" hè contaminatu durante u almacenamentu è u trasportu dopu a produzzione, è ùn hà nunda di fà cù u materiale stessu. A situazione cù i bicchieri di ceramica hè simile, ma à u cuntrariu di i bicchieri di vetru, parechji bicchieri di ceramica anu da esse cumminati cù i culori di glaze. Ci sò culori underglaze è culori overglaze. Questu hè bisognu di una attenzione particulari, soprattuttu i culori overglaze. Certi pitture culurite cuntenenu metalli pesanti. , A temperatura di coccia di u culore di overglaze hè assai più bassu di a temperatura di pruduzzione di tazzi d'acqua di ceramica. Quandu l'acqua à alta temperatura hè aduprata per fà u tè, i sustanzi nocivi cum'è i metalli pesanti seranu liberati. L'editore hà spiegatu in dettagliu cumu per determinà se i materiali plastichi sò impurità prima, dunque ùn entreraghju in dettagli oghje.
Siconda, ci hè una certificazione di sicurezza?
Quandu compramu una tazza d'acqua, pudemu aduprà se a tazza d'acqua hà una certificazione di sicurezza cum'è un standard di salute è sicurezza. Quantu più certificazioni hà una tazza d'acqua, u più assicuratu serà quandu a compra. In ogni casu, ognunu deve sapè chì ogni certificazione richiede un costu, è più certificazioni sò passate, più più u più, u più altu u costu di pruduzzione di sta tazza d'acqua hè, cusì u prezzu di una tale tazza d'acqua hè di solitu micca assai bassu. Amici, ùn pensate micca chì i buttigli d'acqua cù più certificazioni ùn valenu micca a pena è cumprà buttigli d'acqua più prezzu invece solu perchè i ricevuti sò altu. L'editore ùn esclude micca chì i tazzi d'acqua boni sò "tazzi d'acqua velenosi", ma a pussibilità di tazzi d'acqua cù parechje certificazioni chì sò "tazzi d'acqua velenosi" hè quasi zero. Queste certificazioni sò generalmente a certificazione naziunale 3C, a marca CE di l'UE, a certificazione FDA di i Stati Uniti, ecc. Ricordate ciò chì aghju dettu: I prudutti cù marchi di certificazione sò generalmente più affidabili.
Dopu hè l'ispezione di u rivestimentu,
Stu puntu hè passatu quì, perchè hè difficiule di ghjudicà à traversu i nostri ochji. À u più, pudemu solu vede s'ellu u spraying hè irregolare è s'ellu ci hè un residuu nantu à a bocca di a tazza.
Circa s'ellu hè faciule da pulisce?
Ci hè una decolorazione in a tazza d'acqua appena acquistata? Ancu s'ellu sò veramente fattori per ghjudicà s'ellu hè una "tazza d'acqua velenosa", hè difficiule di ghjudicà senza una certa accumulazione di cunniscenze prufessiunale. Fighjemu nantu à u gustu. Ch'ella sia una tazza d'acqua d'acciaio inossidabile, una tazza d'acqua di plastica o una tazza d'acqua fatta di altri materiali, una tazza d'acqua standard deve esse senza odore quandu abbanduneghja a fabbrica. I tazzi d'acqua cù un odore forte o un odore pungente ùn sò micca qualificati. A generazione di l'odore hè di solitu un prublema di materiali è almacenamentu è gestione impropriu. Ma ùn importa micca quale prublema hè, se l'odore hè assai forte o ancu pungente, allora sta buttiglia d'acqua valerà a pena ùn importa micca quantu hè grande a marca, quantu bella o quantu hè prezzu. Ùn aduprate micca. Infine, vogliu enfatizà chì sì, ùn importa ciò chì u materiale di a tazza d'acqua hè fatta, deve esse senza odore quandu abbanduneghja a fabbrica è ghjunghje à i cunsumatori. Nisuna contestazione hè accettata nantu à questu puntu.
Tempu di post: Jul-25-2024