Chì sò i trè modi megliu per ghjudicà a qualità di una tazza

Un sguardu. Quandu avemu una tazza, a prima cosa à vede hè a so apparenza, a so texture. Una bona tazza hà un glaze superficia liscia, culore uniforme, è senza deformazione di a bocca di a tazza. Allora depende di se u manicu di a tazza hè stallatu ghjustu. S'ellu hè skewed, significa chì a tazza hè un pruduttu difettu, è u glaze ùn pò micca esse ridutta à a cunnessione cù u corpu di a tazza. Sì, significa chì u travagliu di a tazza ùn hè micca abbastanza bè. Pudemu ancu puntà a tazza à u sole, è una bona mugla deve avè un certu gradu di trasmissione di luce.

Dui, ascolta. Per sente u sonu di a mugla, pudemu chjappà u corpu di a mugla cù i nostri ditte, una bona mugla farà un sonu crisp clanging, se u sonu ùn hè micca crisp, pò esse ghjudicatu chì a mug hè fatta di materiali misti. . In listessu modu, avemu bisognu à sente u sonu à a junction di a tapa è u corpu di a tazza. Se u sonu hè crisp è hà un picculu eco, significa chì a qualità di a tazza hè bona.

Trè, tocca. Avete toccu u corpu di a tazza cù a manu per sente se u corpu di a tazza hè liscia, senza pinholes è difetti, chì indicanu chì a tazza hè di bona qualità. Hè ancu esse nutatu chì u fondu di a tazza ùn pò micca esse appiccicatu à u bordu per via di l'operazione impropria di u prucessu di glazing.

I sopra sò trè modi simplici per identificà a qualità di a mugla. Sè vo site una persona chì persegue l'individualità, dopu avè sceltu a tazza, pudete cuntinuà à persunalizà a vostra tazza persunalizata.


Tempu di Postu: Nov-09-2022