L'articulu d'oghje pare chì hè statu scrittu prima. Amici chì ci anu seguitu dapoi un bellu pezzu, per piacè ùn scaccià micca, perchè u cuntenutu di l'articulu di l'oghje hè cambiatu paragunatu à l'articulu precedente, è ci saranu più esempi di artighjanali chè prima. À u listessu tempu, credemu chì i culleghi di l'industria, in particulare quelli chì sò impegnati in u cummerciu esteru, certamenti piacerà stu articulu, perchè stu cuntenutu hè assai utile per elli.
Sottu avemu aduprà un prucessu sèmplice paraguni à dì à i nostri amichi chì parti di u prucessu di spruzzatura di a superficia di tazzi d'acqua in acciaio inox ùn ponu esse messi in a lavastoviglie.
Puderà u prucessu di pittura spray, cumpresa pittura lucida, pittura matte, pittura a manu, etc., passà a prova di lavastoviglie? Can
U prucessu di vernice in polvere (prucessu di spruzzo di plastica), cumpresa a superficia semi-matte è a superficia matte piena, pò passà a prova di lavastoviglie? Can
L'amici chì ci seguitanu dapoi un bellu pezzu ponu dumandà, ùn avete micca sempre dettu chì u prucessu di spruzzatura di polvere ùn pò micca passà a prova di lavapiatti ? Iè, prima di l'articulu d'oghje, avemu sempre insistitu chì u prucessu di spruzzatura in polvere ùn pò micca passà a prova di lavapiatti, perchè per risponde à i bisogni di i clienti, avemu pruvatu una varietà di rivestimenti in polvere di plastica è ancu ottenutu parechji rivestimenti in polvere di plastica da diversi canali. . Diversi tazzi d'acqua in polvere di plastica sò stati pruvati unu per unu. In u risultatu, nimu di i tazzi d'acqua in polvere di plastica hà passatu a prova di lavapiatti.
Dopu, avemu cuntattatu parechji culleghi è cunfirmati unu per unu. U risultatu era chì ùn ci era veramente micca una tazza d'acqua in acciaio inox spruzzata cù polvere di plastica chì puderia passà a prova di lavastoviglie. Allora perchè dicemu di novu oghje ? Perchè uni pochi d'ore prima di scrive stu articulu, un novu polvere di plastica sicura per l'alimentariu hà passatu a prova di lavapiatti. Dopu à 20 ore consecutivi di teste, u polveru di plastica ùn mostrava micca cambiamenti, a superficia era liscia è uniforme, è u culore era coherente. Ùn ci hè micca decolorazione, placca, peeling, etc.
U prucessu PVD (vacuum plating), cumpresi effetti di culore solidu, effetti di culore di gradiente, etc., pò passà a prova di lavastoviglie? Ùn pò micca
U prucessu di placcatura pò passà a prova di lavastoviglie? Ùn pò micca
U prucessu di trasferimentu termale pò passà a prova di a lavastoviglie? Iè, ma ci sò cundizioni. Dopu à u trasferimentu di u calore, una capa protettiva, cum'è vernice, deve esse spruzzata nantu à u mudellu di novu, per pudè passà a prova di lavapiatti, altrimenti u mudellu scolorirà è cascarà.
U prucessu di stampa di trasferimentu d'acqua pò passà a prova di a lavastoviglie? Iè, cum'è u trasferimentu termale, avete bisognu di spruverà una capa protettiva di novu dopu a trasferimentu di u mudellu.
U prucessu di anodizazione (o elettroforetica) pò passà a prova di a lavastoviglie? No, u revestimentu di l'anodu reagiscerà chimicamente cù u detergente per a lavastoviglie, facendu chì a superficia di u revestimentu diventa opaca.
Tempu di Postu: Jan-04-2024